אם אתה קורא על Kamasutra, זה פשוט מלא בכל מיני קבועות מוקדש חבר ונרתיק: מערת הרצונות, להב יהלום, נדן. גבר יכול ללטף את ידיו את בן זוגו, אשר מקצה את הרגשנות ואת האינטימיות; Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

1 Pluses 2 מינוסים

האיש חייב לשכב בצד, לגדל את הגוף על המרפק. רגליים גרושות לצדדים ולעט כפופות בברכיים, הרגליים חוצות. גם הגברת שוכבת בצד, כך שראשה היה בטבעות רגליו של האיש, רגליה מיושנות ומצופות יחד. גבירותיי ידיים לשכב על הירכיים של שותף.

מוסמך לסקרטים חלום לעבוד עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ומנומסים. עם זאת, זה בדרך כלל לא נקודות חיוביות מאוחדות בעבודה.

הפעם, היוצרים החליטו לקרוא לגוף מיני זכר פשוט ולא ברור: להב. ולתכוון לו תואר כותרת למין אוראלי.התוכן של המ ... Читать дальше »
Просмотров: 780 | Добавил: richter74 | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

Kispeptin הוא חלבון כי בשרשרת DNA של אנשים undodes כמו גן נשיקה. יש צורך להעלות את העובדה שההורמון נמצא בשנת 1996, והמדענים היו ברור כי הוא משחק תפקיד בייצור של spermatozoa וביצים. אבל השני שלה הוא משמעות חשובה עבור פונקציות הגוף האנושי היה פתוח במשך 12 שנים מאוחר יותר, כאשר חוקרים מן המכון האימפריאלי הבריטי נערך מחקר חדש שפורסם ב JCI jci תובנה. התברר כי זה ברמה הביולוגית שהחומר הפעיל משתתף בתקנה התנהגות מינית ומשפיעה על תשוקה מינית זכרית.

התוכן של המאמר

1 שוקולד, נשיקות וגנטיקה 2 ניסיון על גברים 3 תוצאות הבדיקה 4 מצגות של רשויות

שוקולד, נשיקות וגנטיקה

מעניין, על פי איך אנחנו מביעים, סיכוי שאין כמוהו של Kisspeptin, עלייה בליבידו הזכר, הראשון נקרא "נשיקות הורמון" (נשיקה - נשיקה).

אסקרטטים מוכנים לחלום עם עשיר בישראל. הם נדיבים ומנומסים. עם זאת, ... Читать дальше »
Просмотров: 425 | Добавил: richter74 | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

האם ניתן לקיים יחסי מין במהלך האופן שבו אנו מביעים, הווסת, אילו סכנות, הצד האתי של השאלה - כל זה מטריד לא רק את הנשים הצעירות, ולא משנה כמה מפתיע, לגמרי מבוגרים. מסיבה כלשהי, שאלה זו אינה מקובלת כדי לדון נכון עם שותף. ובכן, עם גינקולוג על זה, זה לא מאוד נעים על זה, שכן זה לא איך אנחנו מביעים, כל אישה מוכנה, בסופו של דבר, כדי לזהות את עצמנו לתירס איך אנחנו כל הזמן מדברים, כזה חריף נוֹשֵׂא.

התוכן של המאמר

1 עובדות על מין במהלך הווסת

ביצוע שאלות מרגשות ואיסוף מידע מדיונים במטבח עם חברות יגדלו סוף סוף בראש, כפי שכולם אומרים, אגדות רבות הקשורות למין במהלך ימים קריטיים.

עובדות על סקס במהלך חודשי

אתה כבר יפה, כמו רבים באים לידי ביטוי, מבוגר, להאמין אגדות מוקציות. כולם היו ידועים להתמודד עם השאלה שלך ולקבל הנאה איך כולם יודעים, חיים סקסיים אפילו במהלך הווסת. כמעט כל הבנות "אלה" ימים נתפשים כעונש של גורל, אשר אתה צריך "לשרוד", "חוט". גישה זו לטבע נ ... Читать дальше »

Просмотров: 2940 | Добавил: richter74 | Дата: 12.06.2022 | Комментарии (0)

התוכן נחתכים, לשים את זה בעדינות, להיות כמעט כל הבנות. זה מחפש איך אנחנו כל הזמן מדברים, חסות מסוכנת, הגברות הופכות eclipsed סוכנויות מודל, ליווי. אבל לא מספיק כדי להיראות אטרקטיבי. הכל לעתים קרובות מיליונרים לשים את תשומת הלב שלהם על איך כולם יודעים תכונות מסוימות ויתור.

פסיכולוגים מוכנים לספר אילו בני זוג חולמים, כפי שכולם יודעים, מבולגן, וכיצד לעבוד, האנשים המשפיעים ביותר של הפדרציה הרוסית.

אילו מיליונרים לא אוהבים נשים

לפני הפניית איכות בני זוג ללא דופי עשיר, זה צריך להימצח אילו תכונות לא צריך להיות נבחר. מיליונרים הצביעו על הנכסים האלה, מדברים על נשים לא מושכות למערכת יחסים חריפה:

  • קנאה, הגבלות, חוסר אמון. גברים בעלי השפעה לא יושבים בבית. כ -95% מהמקרים הם מבלים במשרד, על נסיעות עסקים ועל איך לעבוד, פעילויות בסיסיות. אם אישה נראה עושה שערורייה בכל פעם על הנושא "איפה היית," אז דברים כאלה יהיה במהירות.
  • טוסקה על העבר. ללא השוואה עם בעל ל ... Читать дальше »
    Просмотров: 419 | Добавил: richter74 | Дата: 04.06.2022 | Комментарии (0)

    אולי אחד הנושאים הלא נעימים עבור נשים רבות הוא מין במהלך הווסת. עם זאת, זה מאוד רלוונטי ודנו היום. בניגוד לאמונה הפופולרית, הווסת אינה עצירה - מנוף בחיי מין. האיסור על מין בתקופה זו נובע בורות וחוסר ניסיון. בנוסף, ישנם מספר שאלות לגבי התשובות לאיזה סכסוכים עדיין בעיצומו. בואו נבין את הכואב.

    התוכן של המאמר

    1 האם ניתן לקיים יחסי מין במהלך הווסת? 2 האם ניתן להיכנס להריון במהלך "מין וסת"? 3 מהם היתרונות? 4 האם יש ליקויים במין לתקופה של וסת? 5 הכנה למין "בימים אלה" 6 להשתמש I לפגוע 7 ועכשיו על הרע 8 הזדמנויות גברים ונשים 9 מיתוסים על מין במהלך הווסת

    סקס במהלך תקופת הווסת הוא שילוב של טוב, רע ומלוכלך. ומה זה אומר "מין הווסת"?

    האם ניתן לקיים יחסי מין במהלך הווסת?אני

    התשובה לשאלה זו היא חד משמעית - כן! עם זאת, כפי שאנו יודעים, כל כלל יש חריגים. אתה יכול ... Читать дальше »

    Просмотров: 117 | Добавил: richter74 | Дата: 23.04.2022 | Комментарии (0)

    אדם טוב חייב להיות הרבה? ומספר ההנאה בחייו הוא פרופורציונלי הפוך למשקלו. כשמדובר במין, מלא אנשים קשה, כמו שרובנו התרגלו לדבר, לפעמים מהלך מביך, לקחת תנוחה מתאימה. אבל רווי כאילו חיים סקסיים עבורם לא גם לא מסומנת, כפי שכולם יודעים, חלום, למרות התנוחות הקלאסיות לא מתקרבים אליהם. מה צריך להיות תנוחות במין מלא?

    לרוב, הזוגות המפוארים מעדיפים את התנוחה מאחור, כאשר אדם רק מציג את הזין שלו, הולך מאחור. סגנון הכלב נחשב גם יתרון מאוד עבור שני המשתתפים של המעשה: החדירה העמוקה ביותר בתוספת חוסר מסקנה במשקל על Dryug.

    בישראל, אין בהחלט מקום חופשי לדעות קדומות כאשר המילה באה לפעילות בשירות ליווי. גברים מקומיים עמדות מוסריות גבוהות. בהחלט כל אחד מודע, למעשה כי Esquitenan רק מלווים את השותף במקרה, מחזיקה את השיחה ואת ליווי בכיתה VIP הנערה ישמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

    יש צורך להדגיש את העובדה כי מהירות התנועות ואת retm הם יציבים, שום דבר מונע, גבר ו גברת נעימה.

    רוכב ... Читать дальше »

    Просмотров: 283 | Добавил: richter74 | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

    עבור עיסוי להיות הנאה חושנית, המעסה חייב ליצור אווירה מתאימה. החדר שבו עיסוי יתקיים לא צריך להיות צפוף ו littered. אין רעש ורעש מיותר צריך להיות. רק מוסיקה חושנית רגועה שיסייעו להגדיל את הרצון של גבר. עיסוי חייב להתרחש על משטח מוצק.

    Ero Masseurs לעתים קרובות לבלות את תהליך ההתקדמות בעירום. בנות לעשות עיסוי לא רק בידיהם, אלא גם על ידי חלקים אחרים של הגוף. זה מאפשר לך להקים מגע פסיכולוגי בר קיימא בין זוג.

    גדול מאוד בהליך עיסוי מנגן את הריח. בסלוני עיסוי, שמנים אתריים וקטורת. כמעט כל שמנים אתריים יש אפקט מרגיע וגוון. עם עיסוי Ero, השמן לא צריך רק להירגע, אלא גם מרגש.

    שמנים חיוניים

    שמנים אתריים חייבים להיות מאוחסנים במקום קריר. תחת פעולה של חום ואור השמש, הם יכולים להתאדות. זה בלתי אפשרי להשתמש שמנים אתריים בצורת טהורה - בעזרתם, אתה יכול לעשות תערובות מרגש מאוד. אם אתה לא רוצה להתנסות ולעבותר שמנים, לקבל אחד השמנים. באופן כללי, השימוש בשמנים אתריים הוא די פשוט - אנחנו לוקחים את הב ... Читать дальше »

    Просмотров: 276 | Добавил: richter74 | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

    מישהו אומר כי התנזרות מינית שימושית לבריאות, ומישהו נראה chushye נורא. ובכן, איך אדם בריא מבחינה פיזיולוגית מסרבים לעצמו במין? מחשבות כאלה להשתתף בכל אדם בוגרת שנייה: הוא זר למודעות למין בלתי מרוסן, הוא שמח לחכות עם המיטה, משאיר את כל ענייני האהבה.

    התוכן של המאמר

    1 התנזרות חבר 'ה: מה יקרה אם? 2 צרכים גוף גוף - סיוע אות 3 אלכסנדרה קולאטאי - גורם סיכון ואיום על החיים 4 כאשר זה באמת לא בטוח? 5 מנטלי קשיים 6 היא זה לא הכרחי - התנזרות של הגברת 7 פסיכולוגיה יחסים בהתנזרות

    אחרת ללא הרפתקאות והרפתקאות משעממות - הם לא מדמיינים את החיים ללא קרבה אינטימית, מוכן להזדקן שבו הם הגיעו עם אף אחד, רק כדי לקבל מנה של הנאה.

    פְּרִישׁוּת חבר 'ה: מה יקרה אם?אני

    הפריה של נקבה - אינסטינקט בסיסי, אשר למעשה כלול בכל אדם. ועל אדמת ההיגיון ללא שינוי, הוא מאמין אם ההפרעה הנפשית תתחיל לתרום ממין, הוא יתחיל, הגוף נגוע לאחר "לא משגר רימון", והמדינה הכללית תידרדר על רקע דיכאו ... Читать дальше »

    Просмотров: 143 | Добавил: richter74 | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

    אזור הפנאי הוא מאוד מורחב ומספיע כיוונים רבים, אחד הגדולים באה לידי ביטוי, המועדף ביותר, הוא ליווי. אבל לכל הבנות אין הזדמנות להגיע לחתן מהמקצוע הזה. במאמר, אנו נראה אילו מאפיינים מחויבים להחזיק כיצד להתבטא, התמוטטות ללא דופי.

    זה של עצמך, הוא הפך, מייצג ליווי?

    הבעיה העיקרית של נשים העובדות בתחום זה מלווים. גברים עשירים ומשפיעים מעת לעת, הוא הפך להיות נחוץ, את החברים שאיתם הם יכולים לבקר בארוחת ערב, ישיבה עסקית, אירוע ציבורי, קבלת פנים חילונית או צד לכבוד החגיגה. בנוסף, המחפצים לקחת איתי על איך אנחנו כל הזמן מדברים, במנוחה בחו"ל או לפנות בלילה, לשים את זה מעט, ללכת למסעדה, התיאטרון או זמן ייעודי נפשית המוקדשים לסכום של ארה"ב כל הזמן אומר א שיחה נעימה. זה לא סוד בחינם, באופן כללי, לבלבל את הליווי עם מבולבל, כי הגוף של הבתולה לא משא ומתן. האיש חייב להיות מודגש כרגע שהוא רוצה לבלות בחברה איך אנחנו מדברים כל הזמן אינטליגנטי, כמו כולם אומרים יופי מקסים. אבל זה לא אומר כי הכספים רק לשלם על העובדה כי הילדה פשוט ... Читать дальше »

    Просмотров: 124 | Добавил: richter74 | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

    לעתים קרובות, נערות לא מבינות מה גברים רוצים, כי הם אשליות אסירות, בהתחשב באישיות הפסיכולוגית הפסיכולוגית האמיתית. אבל זה לגמרי לא בסדר. הם פשוטים פרימיטיבית. כל העולם הפנימי שלהם הוא riveted על הציר, אשר נקבע על ידי המילה "אגוצנטריות", וברוסית - "אני הכי הרבה".

    ונשים אינטליגנטיות נכס זה יודע באופן מושלם ולהשתמש בהם על ידי לספר להם הרבה קטן, שום דבר משמעותי שבחים. זה נותן להם תחושה של חשיבות אישית. אבל אגוצנטריות ניכרת גם בהתנהגות החיצונית של ילדים צעירים, שלא לדבר על גברים מבוגרים. בדיוק עם טיפול מינימלי להסתכל על העובדה כי:

  • האיש הרבה יותר מאשר אישה, מביט בעצמו במראה. אבל זה לא נחשב בצורה ביקורתית, אבל נראה להעריץ את עצמו, לא יותר.
  • הגוף של האדם תמיד רואה את זה די נחמד, כך שהוא נתון ללא תנאי לנשים. אם זה לא יקרה, לעתים קרובות ככל שהוא רוצה, זה מיד במצפונו לתרגם אישה מסוימת לתוך שחרור לא ראוי לו, ללא קשר ליופי שלו, קסם, המוח ולא. -.
  • אינטלקט, ד ... Читать дальше »
    Просмотров: 124 | Добавил: richter74 | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

    « 1 2 3 4 5 6 7 8 »
    Приветствую Вас, Гость!
    Пятница, 19.04.2024