14:07
המועמדות של ויאגרה: הזרקת קוק קוק מגדילה את רצון המין

Kispeptin הוא חלבון כי בשרשרת DNA של אנשים undodes כמו גן נשיקה. יש צורך להעלות את העובדה שההורמון נמצא בשנת 1996, והמדענים היו ברור כי הוא משחק תפקיד בייצור של spermatozoa וביצים. אבל השני שלה הוא משמעות חשובה עבור פונקציות הגוף האנושי היה פתוח במשך 12 שנים מאוחר יותר, כאשר חוקרים מן המכון האימפריאלי הבריטי נערך מחקר חדש שפורסם ב JCI jci תובנה. התברר כי זה ברמה הביולוגית שהחומר הפעיל משתתף בתקנה התנהגות מינית ומשפיעה על תשוקה מינית זכרית.

התוכן של המאמר

1 שוקולד, נשיקות וגנטיקה 2 ניסיון על גברים 3 תוצאות הבדיקה 4 מצגות של רשויות

שוקולד, נשיקות וגנטיקה

מעניין, על פי איך אנחנו מביעים, סיכוי שאין כמוהו של Kisspeptin, עלייה בליבידו הזכר, הראשון נקרא "נשיקות הורמון" (נשיקה - נשיקה).

אסקרטטים מוכנים לחלום עם עשיר בישראל. הם נדיבים ומנומסים. עם זאת, זה עכשיו לא רק רגעים חיוביים בעת עבודה.

זה קשור לעובדה כי החלבון היה מודגש במעבדה ד"ר דני וולץ 'הממוקם בדרום אמריקה פנסילבניה הרשי.

באותה עיר, יש אחת החברות המונדות הענקיות ביותר חברת הרשי, אשר מייצרת את נשיקות של הרשי, מותג מפורסם של סוכריות שוקולד, אשר הפך כמו כרטיס ביקור של היצרן. בשל שם הממתק, בניין מפעל ישן נקרא "נשיקות HERHEY" בית, לכבודו הוא קיבל את ייעודו של גן נשיקה 1.

ניסיון מעל Men2

Kispeptin המכונה "הרגולטור הראשי" של הרבייה, מאז המחקר הפצע ביותר הראו כי הוא אינטראקציה עם אחרים חומרים במוח, משחק תפקיד מרכזי בארגון פונקציה הרבייה של האדם, במילים אחרות, בפעולות של התבגרות שִׁעתוּק.

כדי ללמוד כיצד Kispeptin פועל על איך רובנו רגילים לדבר, חלקים שונים של המוח, מדענים במכון האימפריאלי באנגלית קיימו חוויה של שני שלבים עם 29 גברים. הנושאים היו בסורק MRI, אשר איפשרו לחוקרים לפקח במדויק את פעילות המוח שלהם. באדם נסיבתי אחד, ההורמון תוך ורידי, בעירוף פלסבו אחר, לא ידע את המשתתפים שהוא הוכנס במהלך הבדיקה.

הזרקה של זריקות גברים הפגינו תמונות של ציוד סקסי, שלילי (טרגדיה אוטומטית, או מעוות על ידי פחד פחד) הם גם נייטרלי (גביע, אובייקטים אחרים, ביטויים נמדדים של אנשים). מופיעים סריקה, ללא קשר לאופן שבו כולם יודעים, הם קיבלו הורמון או פלצבו, גברים מילאו פרופילים.

חוקרים עקבו אחר הפעילות המוחית של המשתתפים רגעים של שיקול תמונה, וכאשר הם לא חשבו עליהם, במילים אחרות, כאשר המוח היה במנוחה (מצב פסיבי). שתי דרכים dosvollyli חוקרים משווים את הפעילות הרגילה של המוח עם תגובותיו מתי מקבל totequesttin.

Testeria תוצאות 3

Kispeptin השתנה פעילות איך כולם אומרים אזורים מוגדרים תפירה עצבית של מוח הקשור עירור סקסי. חוץ מזה, ההורמון השתנה בפעילות באזורים שכן הוא לשחק, איך אנחנו כל הזמן מדברים, את התפקיד העיקרי, כפי שכולם יודעים, חברתי ועיבוד חושני. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי הקשרים העיקריים במוח, הגדלת פעילות במרכזי מצב הרוח כאשר, כפי שאנו מבטאים, הוכיחו הנושאים גרועים תמונות, כגון טרגדיה אוטומטית. כמה מילים מכירות את ההורמון למטה מצב רוח שלילי.

גם קוק יהיה מדענים הסביר את חשיבות המחקר כפי שרובנו התרגלו לדבר ברשת העצבית פסיבית מצב פעילות המוח, במילים אחרות, כאשר המוח אינו מתרכז בחלק מְשִׁימָה. המחקר של ניטרלי, כפי שבא לידי ביטוי, בריונסטציה של שאר הוא חיוני למודעות שבאופן כללי, קורה כאשר המוח פעיל. תצפית בפסיבית מצב, כדי לשים את זה בעדינות, מאפשר לך ללמוד עוד אתרים, כמו רשת עצבית הוא התחיל, וגם לראות איך הם תקפים הורמונים או תרופות. זה נותן עצות עבור ריפוי כמעט כל המדינות הפסיכולוגיות.

בורא לימוד בכיר רק וולדיטיס דיל, דוקטור לפילוסופיה, ניהול מחלקת אנדוקרינולוגיה ורפואה למחקר באימפריאלי המכון ציין: "קודם לכן למדנו כקיספפטין, כפי שהוא ישפיע על המוח, מַמָשִׁי. כפי שלא היו מוזרה, אבל עכשיו הראינו בעבר השפעה הורמון על המוח במצב הפעלה פסיבי.

תמיכה של גברים עשירים - פעילות מסובכת נפשית. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. לדבר על קל יותר לבחור איסקמנטל, אשר תדגיש את המותג ותאסוף חברה יפה.
נערות ליווי בהרצליה

ממצאים אלה מצביעים על כך, כי ברגע אחד בסדר חומצה יכול להיות מיושם לרפא כגון מדינות כמו תשוקה נמוכה למין או לדיכאון ".

ייצוגים של הרשויות 4

קנת פול רוזנברג, דוקטור לרפואה, פסיכיאטר מניו יורק ואת הבורא של הספר "בגידה, למה גברים וגברות מרימות", אומר חדש ללמוד "פנטסטי". הוא אמר: "המשמעות של ניסיון היא בפתיחת התקשורת המתאימה של ההורמון, כפי שאנו מבטאים, הרשת העצבית המוחית, ואיך הוא מפעיל את הרשת הזאת. ללא ספק, הוא עומד על Japtish מה אנחנו לא מדברים על כל טיפול, כפי שהוא מספיק תהליך ארוך זה כרוך עם דרכים שווא ואכזבות, אבל זה צעד בסיסי במדע, אשר פותח את הנתיב של ריפוי, איך לעבוד, בעיות פסיכוזה ".

היוצר הראשון של מחקר אלכסנדר Komninos, Ph.D., מומחה בתחום האנדוקרינולוגיה במכון הבריאותי באנגלית, ציין: "התוצאות שלנו פותחות מספר, הן של התפקידים המורכבים של חלבון טבעי ושל תהליך ניהול התהליך שלה, גם פונקציות חושניות ומיניות.

בשלב זה, תשוקה מינית נמוכה היא למעשה חווה כל אדם 3, אשר משפיע משפיע על רווחת זוגות. ולמרות העבודה היא רק הרבה יותר, המחקר כבר פותח את היכולת לרפא בעיות דומות ".

Просмотров: 413 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 29.03.2024