14:08
כיצד להעביר ילדה אוראלי בלתי נשכחת?

גברים יקרים! אם גילית את המאמר הזה, אז תנו לזה, בסופו של דבר, להודיע ​​על אדם אנושי ענק בשבילך מכל הגברות. הרצון לספק את הגברת שלך. תענוג הוא נהדר. הודות לך.

התוכן של המאמר נערות ליווי בהרצליה

1 חיבת הכנה 2 Crits Critiz 3 עבור מתקדם 4 פשטידות עבור cunling 5 טיפים

סקס אוראלי - יותר מובטחת שיטה כדי לספק אורגזמה ליידי. אבל כאן יש צורך לקחת בחשבון כי לגמרי כל גברת היא אישית, יש לה אזורים ארוגניים משלה, העדפות גירוי, הפנטזיות הארוטיות שלהם.

כי מה שעבד עבור השותף לשעבר שלך לא יכול לעבוד באופן אוטומטי עבור היום. לקחת בחשבון לא להיפגע - זה לא גברת כמה לא נכונה, סוף סוף, הוא נתקל, זה פיזיולוגיה בלתי ניתנת לזיהוי.

תארו לעצמכם הרצונות שלך בישראל יסודי, במקרה שאתה ילדה מסוגננת מן הפדרציה הרוסית. עבודה בישראל מותרה בפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל יכול לקחת חודש מ 3200 יורו.

נא לא להתחיל בנאומים המיטה בנושא "אבל את Mashka, Sveta ו Nataska מ כזה מזרקה גמירה". שים לב כי הגברת שלך היא כמו שזה יהיה מאוד לא נעים.

ובאופן כללי, לשקול את זה הזדמנות הניסוי לחדד את הטכניקות של סקס אוראלי. וכך היית, מה לבזבז - לתפוס עצות לחיבה אוראלית.

חיבה הכנה

לא מיד לטפס על האצבעות שלך לעומס, כמו כפתור קסם "כוללים אורגזמה". תמצית המין - בפיתוח רגוע, כפי שאנו מבטאים, אווירה נינוחה, שבה הן נהנות. וזה יהיה בהחלט לתרום לענייני הכנה. לדוגמה:

לחץ על שדיה ואת הפטמות שלה.

רוב ייתן לו אזור רגיש, ארוגני (לא כל, כי אם היא רק שואלת אותך, לבסוף, לגעת השדיים שלה - מטופלים כבקשה).

בבקשה לא צריך לנסות לפתוח את הפטמות כמו מנוף רדיו! החזה, כמו רבים באים לידי ביטוי, רך וחם, כך כתובת זה מתאים. אתה יכול להתחיל בעדינות ליטוף אותו, קל, זה הפך, לדחוס, עיסוי. העור כאן חם ורגיש, באופן כללי, זה יהיה ביותר מאשר מאוד מאוד תחושה של חם, ענק, מעט, כפי שהיינו מדברים, ידיים גסות.

עם פטמות, גם אתה צריך לעשות את זה בעדינות, לא צריך לצבוט אותם וכיצד לפתוח. אתה יכול בקלות ללטף אותם, כדי לדחוס בעדינות, להתגלגל יחד עם אצבעות, עיסוי. מלא, אם אתה יודע, אם תחליט לנשק אותם, זה יהיה קל להתגנב, סטנסיל, זה יהיה מאוד נעים אז לדבר.

הוא האמין כי יש אפילו נשים, בסופו של דבר, יכול בהצטיינות רק מן החזה. כזה הוא מאוד לא מספיק, אבל סביר להניח, השותף שלך יהיה נחמד.

קח, ללקק ולהחליק את הצד הפנימי של הירך שלה.

שם, גם עור חם ורגיש + קרבה מרגשת לאיברי המין, נראה שתוקן אותה מבלי להתחיל לליטס ספציפי, אבל יותר ויותר, כמשפט להיות לידי ביטוי, מתחמם.

מינית! חולה - זה אומר רק לנשוך. קל לסחוט את השיניים שלך. יש צורך להדגיש איזה בולדוג בחיתוך בשר בקר, ולבסוף לסחוט. כן, ככה, כל הכבוד.

אגב, לרוב ליטוף ארוטי כאילו ללכת מלמעלה למטה, בשם המפשעה. אבל אתה יכול ומפני! מן הרגליים אל המפשעה. כאן ללטף את הירכיים שלך יתאים בצורה מושלמת. מה דעתך על פטיש?

לטהר את הנרתיק שלה דרך תחתונים.

גם פריט טוב, כפי שכולם יודעים, לכינה לכינה, שנועדו להתחמם את השותף, לכפות אותו להתנסות בחוסר סבלנות.

החל נשימה.

בפרט דרך הבד. זוהי תחושה נעימה, בוערת, מרגשת: נשיפה חמה דרך בד פשתן ממש על הדגדגן והנרתיק.

ובמשך ליטופים אוראלי בטון, אתה יכול לדחוף את השפתיים נבט לה בעדינות ויוצקים לתוך הדגדגן עם אוויר קריר, זה יביא ניגוד נעים, בוער: הדגדגן נשבר כבר על ידי מגע, pulsates מן זרם הדם, חם, וכאן אתה קירור אותו מעט עם אוויר. סקרן, Aang מ "אוואטר: האגדה על ANGE" איכשהו השתמשו בו?

עם כמה יזיז הוא כל הזמן אומר, מכינה ליטוף לא צריך לעכב. הם נחוצים להתחמם כדי לרפא, לבשל, ​​בכוח להתנסות בחוסר סבלנות נעימה, ולא לזרוק באופן נאות "נרדמת שאם?!-. כן, וכדי להזניח אותם, לא, לבסוף, זה שווה את זה, זה חלק נעים, מרגש של התהליך. ואז אתה יכול ללכת ..

קריטר מלטף 2

ב Cunnilingus, הדגדגן שולל את הכדור. כל העונג שאתה מספק בן זוג, אתה מספק דרך הדגדגן (כן, גם אם אתה חודר אותו עם האצבעות שלך - שם אתה לעורר את החלקים הפנימיים של הדגדגן). כי אם אתה מפקפק כי שצעית של הדגדגן היא גרסה win-win. איך לעשות את זה?

אתה יכול סוף סוף לשים את השפה סביב ראש התא. לפעול לאט ובעדינות, בהתחלה הוא כל הזמן טוב יותר להשתמש במגע אור, ורק מכן להגדיל את העוצמה (בעקבות התגובה של השותף). השיטה הנפוצה ביותר, אם כבר מצאת את הדגדגן, אבל אין לו מושג מה קרה לו, לעשות: ללקק מעלה ומטה ומיא שמאלה. ולראות את התגובה סביר להניח, בקרוב תוכלו למצוא את האזור שממנו היא סוף סוף יהיה יותר נעים. Sosk It. רק בקפידה. הדגדגן הוא רגיש מאוד, זה מאוד קל לסדר מחדש ולעשות גירוי מכאיב מדי, אתה לא צריך לנסות את זה, זה נעשה טוב לקרוע? רק בעדינות עם ספוגים ולעשות תנועות יניקה עדינות. ולמען אלוהים, מרוסק לפני קוני! אף אחד לא ישמח לגירוי מן הזיפים במקומות רגישים כאלה. נסו לצייר לשון של מקור, אם "לחצות" הוא מאוד משעמם בשבילך. או ליקיק כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר עם תנועות עגולות. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה. כל דבר, העיקר הוא ללקק, למצוא את האזורים הרגישים ביותר להתמקד בתגובה של השותף. אל תנסה להשלים את הטכניקה, זה יהיה, באופן כללי, ימנע ממנה להשיג אורגזמה. מצאתי את מה שהיא אוהבת - ככה, לא צריך, לשים את זה קצת, ניסוי. השינוי של גירוי זז את האורגזמה, שכן הדם פשוט שפך בדיוק כפי שאנו מדברים כל הזמן, אזור מסוים, הגברת כבר נסגרה מצפה, כבר כאן, כמעט ... וכאן אתה משנה את הגירוי, ואת דם טיפות. ברר. אמנם, אם, אם היה המטרה שלך בזה ... אבל זה משהו מאזור BDSM.

עבור מתקדם 3

רוב C, COC אנו מביעים, הראש הוא מספיק גירוי של הדגדגן, כך שאתה יכול בלם רק על זה. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל אם אתה רוצה קצת בניגוד, ואז ..

הקדיש את כל הנרתיק. לנשק אותה, לשים ספוג סקסי, ללקק סומפ ומחוץ. גם זה, כמו רבים מתבטאים, איברי המין, הם גם רגישים, והגירוי שלהם יהיה מילה מאוד. זה לא סוד עבור כל מי שמין יכול להיות ננשך בדרך כלל לעורר מעט קשה יותר מאשר הדגדגן, שכן הם לא כל כך רגישים, אז ... לדבר. החלק איך נובע, נבט. ב- 1, זה באמת בכנות, זה מבלבל ומגביר רגשות חושניים - זה פשוט מרגיש מאה אחוז, כפי שכולם יודעים, גילה לפניך. ב 2, זה מגביר את הרגשות של פיזיולוגית, הוספת צמרמורת מן האוויר. העובדה כי ב 3rs, נותן לך יותר מקום מניפולציות ומאפשר לך לומר ליצור את כל הפרספקטיבה, ולא לפעול בעיוורון ואת הכוח. בזמן שאתה סוף סוף יהיה לנקות את הדגדגן - אתה יכול לסחוט את השדיים שלה, בעדינות לצבוט את הפטמה שלך, עיסוי, לא לעצור את הליטוף שלה בשאלימה. נסו להציב אחד או שניים בפנים. פשוט לא לנסות, לבסוף, לתאר תנועות חבר, השבב הוא לא בזה. האידיאל של כל שבץ בעדינות את הסוטרה שלה, אתה יכול לנסות איך למצוא נקודה G. כולם יודעים מה היא אוהבת משיכות רכות, קצובות עם כריות אצבע. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה שרק לשם אלוהים, בהתחלה הציפורניים. פנימי, אתה יכול גם לדלוף ולשפה. ואת הגברת יש הישבן! ו cunnilingus יכול להפוך בצורה חלקה לתוך rimming. רק בהתחלה הבהרה, לא היה אכפת לך, כך שאתה יורד מן הנרתיק אל פי הטבעת.

ראשית, אתה יכול לאהוק ללקק את המפשעה (אישור בין הנרתיק ופי הטבעת) או פשוט, לבסוף, לסחוט את הישבן שלה עם כפות הידיים, מעט massate את הסוגר עם האצבעות שלך.

האידיאל לנהל משא ומתן על הניסויים האלה מראש. גם לך, זה לא היה כזה, אם אתה בלי אזהרה, האצבעות ממולאות בחלק האחורי, את האמת? בנוסף, הצד "המארח", כפי שכולם יודעים, הליטס האנאלי חייב להיות מוכן פיזיולוגית. ובכן, אתה מבין.

אוכלוסיית כדור הארץ המציא כיצד אנו רגילים לדבר, דבר כה יפה כמו ויברטורים. להחיל אותם. לדוגמה, יש רטט Vibro-bullet ולשלוט בשלט רחוק, ומיד ללטף את הדגדגן - קלטת אינטנסיבית, צבעונית מאוד. תוכלו להסתכל דרך פורנו עם cunnilingus עבור השראה, ואת הגברת יגיד לך שאתה יכול להילקח משם, אבל מה עדיף לא רק שווה. אתה תהיה מופתע.

תנוחות עבור cunnilingus4

שיטת KIWIN. טוב יותר, מילים כדי להבהיר את זה קשה להבהיר (שיטה Kivin). בקיצור נראה הגברת שוכבת, מתפשטת את הרגליים. כולם יודעים שהאיש הוא בניצב לגופה, כלומר, בצד, ראש אצדה, כל הזמן מאיתנו כל הזמן, גופים איברי המין, ורגלה זרקה אותו על הצוואר. נותן יותר חופש יד בדרך כלל נוח יותר, פחות עומס על הכתפיים. הגברת נובעת על פני השותף. אם אתה צריך להדגיש את העובדה שאתה אוהב את fam-house - בשבילך כאן. אתה מגדל כמה מאיתנו אומר כל הזמן, שיחות מלוכלכות? ליידי עומדת, גבר מול ברכיה. אתה יכול לשחק את האביר ואת המלכה. סגנון Doggi (גברת על כל ארבע, אדם נמצא בקרבת מקום), אבל עבור Cunnilingus. שוב, נותן הרבה מקום, רק לעבור מ Cunnigus כדי רומן, פרנק למדי. הגברת באה על הכיסא או על השולחן, גבר מול לאס על ברכיה. קלאסי: ליידי רק שקרים, גבר בין רגליה. מושלם פשוט להחליק מתחת לכתפיים של גבר או מתחת לרגלי הגברת כרית - זה יהיה נוח יותר, פחות עומס על הכתפיים של אדם, בתוספת כרית להרים את רגליה ולתת יותר חופש ונוחות בתנועות.

טיפים 5

כל הזמן להתמקד השותף ואת תגובתה, זה המדריך המוצלח ביותר שלך. תשמעו שהיא אומרת לך, לא לשבור את האיסורים שלה, להקשיב לרצונו. אולי העובדה שאתה רוצה לעשות אותה בצורה מושלמת, אם כי? אל תהסס לדבר ולבצע צלילים. לרוב הגברות מרגשות את זה. תגיד לי מה זה, איך זה, טעם נעים, מה שלה, איך אנחנו רגילים לדבר, הנרתיק יפה, כמו שאתה אוהב את זה, בכלל, בבקשה, אתה יכול לגנוח ולתרום. כמה אנשים יודעים מה היא תאהב את זה. נסו להביא אותו כיצד אנו מביעים, אורגזמה מרובה. בשביל זה, כשהיא רק בוגרות בפעם הראשונה, נסה בעדינות (בעדינות רבה! הדגדגן רגיש מאוד כרגע!) לטפס על זה שוב. אם הדגדגן הוא כרגע רגיש מאוד, לכאב, אז אתה יכול סוף סוף לסחוט את הספוגים הסקסיים שלה סביבו, ולבסוף, כדי להתנצל דרכם, או להתחיל לנשק ולא למצוץ את האזור סביב הדגדגן. עבור אורגזמות השטן והגברות - עודף מבנה איברי המין של הנשים! כמעט הכל ייפול למקומו. זה יהיה גם קל לך לרצות את זה, אם אתה מודע לכך שאתה מה, איפה אתה כרגע ואיפה לזוז.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של מסובך נפשית. אנשים עשירים בישראל אינם משמשים לציבור להציג נשים וילדים. סדר חסכוני יותר esquiten, אחד יהיה להקצות מעמד ויאסוף חברה נעימה.

בֶּאֱמֶת.

אם הגברת נגד אלה חיבה, ואז להקשיב לה, אולי זה מאוד אינטנסיבי בשבילה. מאוד אינטנסיבי - זה לא סוף סוף אומר שהיא כל כך נהדר שהיא חוששת לאבד את המוח, אתה לא בהנטאי. זה אומר שהיא פשוט כואבת.

אוראלי ליטוף הם נהדר, זוהי שיטה נאמנה להפוך את הגברת שלך בצורה מושלמת. זכור כי כל גברת היא ייחודית, בכל ההעדפות שלה, כמו רבים באים לידי ביטוי, אזורי ארוגני; להיות עדין שלה וקשוב, להקשיב לרצון שלה, להיות תובנה, לעשות הגדרה נינוחה ונוחה עבור זה - והיא לא תשכח סקס עם כאילו אתה. הון עתק!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. תארו לעצמכם בעצמך עובדה אחת שאני עובד עבור סקסולוג עבור רוב 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

אוראלי אורגזמה - חלום של כל ילדה. אבל לא כל הגברים יכולים לעשות cunnilingus הנכון. יתר על כן, זה לא רחוק מכל הגברות בכלל יש גבר. זה לא הבעיה בכלל! עכשיו בחנות סקס אתה יכול לקנות ואקום זרזים עצביים, אולטרסאונד אביזרים ואפילו שפות סיליקון, אשר לחקות באופן מדמה רגשות, כמו במהלך cunnilingus. היעדר שותף אינו סיבה גם לסרב לעצמם! קנה אחד הגאדג'טים לעיל ולעשות שפע של אוננות. תאמינו, זה יכול להביא רק תענוג שלא יתואר!

Просмотров: 794 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 19.04.2024