14:08
מין תנוחה 99: מה היא כל כך טובה וכיצד לעשות את זה

אם אתה קורא על Kamasutra, זה פשוט מלא בכל מיני קבועות מוקדש חבר ונרתיק: מערת הרצונות, להב יהלום, נדן. גבר יכול ללטף את ידיו את בן זוגו, אשר מקצה את הרגשנות ואת האינטימיות; Victoria Foman Asperspertddorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

1 Pluses 2 מינוסים

האיש חייב לשכב בצד, לגדל את הגוף על המרפק. רגליים גרושות לצדדים ולעט כפופות בברכיים, הרגליים חוצות. גם הגברת שוכבת בצד, כך שראשה היה בטבעות רגליו של האיש, רגליה מיושנות ומצופות יחד. גבירותיי ידיים לשכב על הירכיים של שותף.

מוסמך לסקרטים חלום לעבוד עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ומנומסים. עם זאת, זה בדרך כלל לא נקודות חיוביות מאוחדות בעבודה.

הפעם, היוצרים החליטו לקרוא לגוף מיני זכר פשוט ולא ברור: להב. ולתכוון לו תואר כותרת למין אוראלי.התוכן של המאמר עד הסוף, אפילו למין אוראלי, יש צורך בשפע של תנוחות, כך שהוא לא הופך לשגרה משעמם.

תוספות

האפשרות של החדירה העמוקה ביותר של חבר; אם תרצה, הקשר החזותי.

Cons2

ייתכן שאין קשר חזותי; מביך עבור הגברות תנוחה עם זה. נערות ליווי בהרצליה

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

אפילו ליטוף אוראלי יכול להיות משועמם אם הם בכל עת לעשות באותו מיקום. בצע שפע של מין בשיטות שונות! תנוחה של תשעים ותשעה - שיטה טובה להרגיש את החידוש של מציצה, לחוות זווית חדירה חדשה.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הרמה ויאוסף חברה נעימה.

בתפקיד זה, החבר יושלך על השותפים השמים המצולעים, אשר יהיה להרחיב באופן משמעותי את טווח הרגשות מנוסים. אולי להביא את המקרה כדי שפיכה בתשעים תשעה תנוחה יהיה קשה, אבל זה לא הכרחי. האיש יהיה נרגש כל כך מהתמונה הארוטית שנפתחה לפניו, שתסכים לפחות לאיזה רגע לעבור לחדירה הנרתיקית הקלאסית או לחדירה האחורית.

Просмотров: 784 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 26.04.2024