16:43
ריקוד מרגרה

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מלחמה שמקורו בהודו. ריקוד שירת ההלל מגיע לשיאו כאשר המבצעים מבצעים אקרובטיקה. זה נאסר בשלב מסוים בהיסטוריה כי זה הפך לאלים ולחימה, אם כי היה מקובל יותר בזמנים עכשוויים.

מקומיים מצפון מערב אתיופיה מבצעים ריקוד מרגרה מאזור סידמה המערבי.

הריקוד מבוצע בדרך כלל על ידי שני רקדנים ויש לו ארבעה חלקים ראשוניים המסמלים היבטים שונים בחיי היום יום: שלום ואיחוד, פוריות, טקסים ממלכתיים וגבורה. https://israel-lady.co.il/נערות-ליווי-בקריות/

בתרבות העם האתיופי, תנועות הגוף מסמלות סדרה של מחוות בטקסים. בימי קדם, בני אתיופיה השתמשו במחוות כעזר לזיכרון כשהם לימדו. הם מוצאים את זה טבעי בימינו להקליט טקסים באמצעות הופעה במקום באמצעות דיאלוגים כתובים או סיפורים כמו שעושות התרבויות המערביות. המחוות מספרות סיפור ומורכבות מארבעה אלמנטים: הצצה לחיי היומיום, יכולת להתמודד עם המוות על עצמו אדם מסוגל לעמוד בפני מכשולים בקשיים; כור היתוך; מחזה נדיר לזרים

כדי לבנות ריקוד מלחמה עוצמתי נדרשים לבני המערב שנים על גבי שנים של אימוני ריקוד כדי שיוכלו להגיע לרמת שליטה גבוהה בתנועות.

אבל אנשי מרגרה לא מקיימים כלל כזה. הם רוקדים בדרכם שלהם, לא מחפשים אף אחת מאותן מודולציות משובחות המשמשות את עמיתיהם המערביים.

מרגרה היא מתוחכמת מקוריות נקראת "אקסטזה טהורה" בגלריות אירופאיות

הרצפים הזורמים בחופשיות של מרגרנה נעים למקצבים טבעיים,

בעוד גברים ונשים עומדים עם תנוחות הדומות לגירוש שדים או טרנסים דתיים.

הריקוד לעולם אינו שרירותי; הוא תמיד מספר את הסיפור שלו

את ריקוד המרגרה מתרגלת קהילת השבטים השוכנת בצד המזרחי של מאדיה פראדש.

ריקוד מסוג זה מלווה בדרך כלל במופע קבוצתי ובליווי תופים שבטיים. השירים המושרים הם דתיים בתוכן, עם שמות כמו בהג'אן ובהאקטי.

הפסטיבל הגדול לחזות בסוג זה של ריקוד, מרגרה אוטסאוואם, נחגג מדי שנה ביום השישי מירח החדש בחודש אוטאראיאנה ונמשך שישה עשר ימים. פסטיבל ריקוד מרגרה זה מציין את השגת צ'טאקי שאקירה שהגיע מהקהילה הזו שנקראת גם אזור השבט Attappady Mofussil.

ריקוד מרגרה מתייחס לתהליך הריפוי המסורתי של אותו שם על ידי שבט Halang בבורמה. האירועים והכינויים הטקסיים הם בעלי ניואנסים צבעוניים, ומגיעים לשיאם עם דרשת תפילה מולי (דרגה צבאית).

ריקוד מרגרה הוא מחזה תיאטרלי שבו אנשים מכינים תלבושות צבעוניות למסכות שלהם ומתלבשים בחרוזים כדי שיהפכו למישהו אחר - גם אורחים לא קרואים מרחוק וגם יצורים עולמיים אחרים שמעוררים מהומה. הרגעים החוץ-גופיים האלה, שבהם אדם הופך זמנית למישהו אחר, הם המשמשים כמרכיב המרגיע ביותר בחוויית הדרמה העממית הזו.

-פולט רוס

מרגריטה פאולינה אנדרסון-פאריס היא אמנית ריקוד ששיתפה פעולה עם Parpalle האיטלקית כדי להעביר סדנאות ריקוד של מרגריטה שבהן היא מלמדת יחידים וזוגות את ריקוד מרגריטה.

קישור: שירותי ליווי

Просмотров: 234 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 19.04.2024