21:40
עיסוי ארוטי אמנות זיהוי דקויות

בנות רבות מנסים את התחביבים שלהם. עיסוי ארוטי נראה כי הכיוון הכי אטרקטיבי כי המעסיקים להבטיח מועמדים כי אתה לא צריך להיות מיומנויות מיוחדות כדי ללמוד את המקרה הזה. כמובן, כל בחורה יכול לבצע מניפולציות מכנית עם הגוף של הלקוח, אבל כדי להיות מקצועי באמת ללמוד את כל הדקויות של האמנות כדי לספק הנאה רחוקה מכל.

בסיס מיומנויות עיסוי ארוטי

למרות העובדה כי אין בקשות גדולות להמונים בסלונים, זה לא אומר שכל בחורה ברחוב תגיע לרמה של בעל מלאכה מנוסה. כדי לשלוט באמנות של עיסוי ארוטי, לפחות קבוצה אחת של מאפיינים בסיסיים:

  • היכולת ליצור אווירה מרגיעה. בשביל זה, לפחות, יש צורך להיות אדם רגוע ומאוזן. בעזרת הקסם שלה, המעסה חייב להגדיר את הלקוח בדרך הרצויה, לעזור לו להירגע ולא לחשוב על דברים. זוהי מיומנות חשובה מאוד, מן האווירה המתוחה, לחוץ ועצבני - אלה הם דברים שאינם תואמים בדרך כלל עם עיסוי ארוטי.
  • כושר טוב. לא ניתן יהיה לשרת כמה אורחים על ידי צוות, אם לא פיתחת היטב ויצרה את השרירים של היד ובחזרה. מבחינה פיזית, בנות חלשות יתחילו לחנוק ועייפות מאוד בסוף הפגישה הראשונה, ולכן לא יכול להיות נאום על המשך העבודה. בנוסף, תוכניות לעתים קרובות מציעות מניפולציות אינטנסיבי למדי עם הגוף של הלקוח כי אתה גם צריך כוח.
  • יציבות ושחרור מוסרי. אתה לא תעבוד עם מעסה בספא ארוטי, אם אתה מסמיק, כמו סרטן, למראה נציג עירום של אדמה חזקה או שיש לך גוף גברי לא מושלם. לקוחות שונים מגיעים לפגישות: צעירים וזקנים, עבים ומתוחים מאוד שעירים מאוד או עם פגמים פיזיים שונים. אתה חייב להיות מוכן לכל להראות ולא להיות דרושה, כי האורחים יצטרכו לגעת.
  • תשוקה כנה להירגע ללקוח. בעבודה זו, זה לא התוצאה, אבל התהליך עצמו. חשוב באמת לרצות לעשות אדם נחמד ולנסות הכל בבקשה. בשביל זה, אתה חייב לכבד כל אורח.
  • עיסוי ארוטי הופך יותר ויותר פופולרי. גברים מעדיפים יותר ויותר פורמט הפנאי הזה.

    רכיב פסיכולוגי בעבודת עיסוי

    בעבודה זו, לא רק מיומנויות מעשיות, אלא גם מצב רוח מוסרי. זה כנראה חשוב יותר במקצוע זה. אדם יכול להצליח בכל המקרים עם מוטיבציה נכונה. עם זאת, סטריאוטיפים שהוקמו סביב כדור עיסוי ארוטי לנצח כל רצון להתפתח בכיוון זה. מה שאנשים אומרים:

  • ההמונים הם בנות של התנהגות קלה.
  • לא ילדה ילדה לא צריך להחליט תחתונים מול גברים לא ידועים.
  • ההמונים הם רק בנות טיפשות שלא יכלו להזין את המכון או ערימת מושב ולא.ד '.
  • אז כי הצהרות כאלה לא מצעד הרצון לעבוד, אתה חייב להיות מסוגל לסנן מה אנשים אומרים. אתה יכול לראות עיסוי ארוטי בצד השני. זה סוג של סיוע פסיכולוגי לגברים שרוצים להירגע עם הנשמה והגוף. ילדה טיפשה לא תוכל להיות מעסה כי הם יצטרכו לזכור את עשרות טכניקות ומאות נקודות פעילות על הגוף הגברי, כמו גם את הדקויות של חשיפה להם כדי להשיג את האפקט הרצוי.

    כדי להפוך למעסה מקצועי, אתה באמת צריך באמת רוצה להגיע פסגות מסוימות במקרה זה, כמו גם להסיר את כל "רגל" של הראש שלך, אשר יכול להפריע בדרך של הצלחה.

    Просмотров: 107 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Приветствую Вас, Гость!
    Вторник, 30.04.2024