לעבוד בתחום הפנאי של הרצון יהיה קטן, אתה צריך את התכונות המתאימות המאפשרים בנות ליהנות פופולרי בקרב הלקוחות. עבודה בתחום הפנאי אינה כרוכה בדרישות מיוחדות לבנות, חשוב להיות מטופחת, יפה, סקסית ויכולת לתקשר עם גברים. מסיבה כלשהי, נערות רבות מציעות כי הבנות של התנהגות קלה יכול לעבוד במלווה, אשר אין הערכה עצמית. למעשה, הכל לא בסדר. ליווי אינו מרמז על הענקת המנדט של שירותי מין ללקוחותיה. בנות להתמודד עם רק לקוחות מלווה באירועים שונים, לספק להם תמיכה מוסרית וליצור אווירה מצוינת סביבם.

מה שאתה צריך לדעת על ליווי?

מתכננים לשייך את חייך עם ליווי, כל ילדה יפה וצעירה צריכה להבין כי פנוי זה כרוך לא רק תקשורת עם גברים בתוך עיר הולדתם, אלא גם נסיעות קבועות בחו"ל בפגישות עם עמיתים עסקיים וחברים. כדי שזה צריך להיות מוכן, כי בנות המסרבים סיכון ליווי בינלאומי חסר הלקוחות היקרים והמשפיעים ביותר. זה גם שווה לזכור את העובדה כי ליווי הוא לא זנות, וזה לא הכרחי לפחד.

עבודה בתחום ליווי יש הרבה יתרונות המאפשרים בנות להרגיש בטוחים ... Читать дальше »

Просмотров: 124 | Добавил: richter74 | Дата: 22.03.2022 | Комментарии (0)

סוכנות הליווי המודלים של האזור מתמודד עם צעירים רבים שהתרחשו פוליטיקאים, אנשי עסקים שרוצים במהירות, ללא בעיות מיותרות למצוא בחורה לנסוע במשך כמה ימים, לעתים רחוקות במשך כמה שבועות, בחודש. במקביל, כמעט כולם רוצים את בן לוויה שלהם להתלונן על עייפות מצב רוח רע, כך שזה שותף ראוי להרפתקה, מפורקים בספורט האהוב עליו.

דרישה בסיסית - תקשורת נעימה

בנות אידיאליות לנסיעות - אלה אינן משועממות 24 שעות ביממה. זה במהלך טיול עסקים, זה יכול להיות פשוט נשלח ללכת בעיר, אבל כדי להשתתף במעשי "גברים" שלי ". אבל זה שאדם הלכת לשיט של הים אם אתה אוהב שיתוף ארוחת בוקר, בכיסא טרקלין ליד הבריכה ובמתכון בחדר הכושר. היא חייבת לזרוח כשהוא הולך איתך במועדון הלילה. אלה הם הדגמים המציעים אתר האינטרנט שלנו שבו אנשים VIP משמשים לחפש ידע חדש לפגישות במוסקבה ולנסיעות למרחקים ארוכים.

לארגן ליווי ראוי לאנשים בכירים, שירותים שזורים לא יכולים לנחש - משימה קשה שרק אנשי מקצוע הנוגעים לעבוד בתבוח אישי. מצא במהירות בחורה חכמה שיודע את הדרכים של חברה ... Читать дальше »

Просмотров: 124 | Добавил: richter74 | Дата: 22.03.2022 | Комментарии (0)

כשזה מגיע אלי על כמה מתבטאים, סקסי יחסים כל הזמן צריך להתמודד עם חברתי שונה סטריאוטיפים על זה. החברה סבורה כי גברים חייבים להיות כוח ודומיננטי, וגברות - להיפך, נעצרו והכניסו.

התוכן של המאמר

סטריאוטיפ 1 ופעולה שלו על הנפש 2 שלבי מחקר מדעי 3 תוצאות שנרכשו

סטריאוטיפ והפעולה שלו על הנפש

לפני המעבר איך אנשים התרגלו להביע אחד מחקר משעשע בנושא זה, נראה את פרדוקס המגדר עצמו סטֵרֵאוֹטִיפּ. המילה "סטריאוטיפ" מגיע מן השפה היוונית וגם פירושו "חותם", "קַשִׁיוּת". יש כמות עצומה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, סטריאוטיפים socar. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי שכל הנוחות הן להאשים את עצמן בעוני שלהם; או שכל הפקידים נציגי כוח, בכלל, אוכלוסיות LGUT.

מותקן באופן אמפירי: מתי אדם מזכיר לו סטריאוטפ, כפי שכולם יודעים, גראופ רלוונטי, הוא מתחיל להתנהג כמו נציג רגיל של קבוצה זו. לדוגמה, אם תושב פריז מזכיר לך שהוא פריסמן, הוא יעבור בעצמך על פי הרעיונות על תושבי הון האופנה. ... Читать дальше »

Просмотров: 108 | Добавил: richter74 | Дата: 22.03.2022 | Комментарии (0)

בנות רבות מנסים את התחביבים שלהם. עיסוי ארוטי נראה כי הכיוון הכי אטרקטיבי כי המעסיקים להבטיח מועמדים כי אתה לא צריך להיות מיומנויות מיוחדות כדי ללמוד את המקרה הזה. כמובן, כל בחורה יכול לבצע מניפולציות מכנית עם הגוף של הלקוח, אבל כדי להיות מקצועי באמת ללמוד את כל הדקויות של האמנות כדי לספק הנאה רחוקה מכל.

בסיס מיומנויות עיסוי ארוטי

למרות העובדה כי אין בקשות גדולות להמונים בסלונים, זה לא אומר שכל בחורה ברחוב תגיע לרמה של בעל מלאכה מנוסה. כדי לשלוט באמנות של עיסוי ארוטי, לפחות קבוצה אחת של מאפיינים בסיסיים:

  • היכולת ליצור אווירה מרגיעה. בשביל זה, לפחות, יש צורך להיות אדם רגוע ומאוזן. בעזרת הקסם שלה, המעסה חייב להגדיר את הלקוח בדרך הרצויה, לעזור לו להירגע ולא לחשוב על דברים. זוהי מיומנות חשובה מאוד, מן האווירה המתוחה, לחוץ ועצבני - אלה הם דברים שאינם תואמים בדרך כלל עם עיסוי ארוטי.
  • כושר טוב. לא ניתן יהיה לשרת כמה אורחים על ידי צוות, א ... Читать дальше »
    Просмотров: 104 | Добавил: richter74 | Дата: 22.03.2022 | Комментарии (0)

    Приветствую Вас, Гость!
    Четверг, 25.04.2024