08:26
מה גברים רוצים: תשוקות ומחשבות

לעתים קרובות, נערות לא מבינות מה גברים רוצים, כי הם אשליות אסירות, בהתחשב באישיות הפסיכולוגית הפסיכולוגית האמיתית. אבל זה לגמרי לא בסדר. הם פשוטים פרימיטיבית. כל העולם הפנימי שלהם הוא riveted על הציר, אשר נקבע על ידי המילה "אגוצנטריות", וברוסית - "אני הכי הרבה".

ונשים אינטליגנטיות נכס זה יודע באופן מושלם ולהשתמש בהם על ידי לספר להם הרבה קטן, שום דבר משמעותי שבחים. זה נותן להם תחושה של חשיבות אישית. אבל אגוצנטריות ניכרת גם בהתנהגות החיצונית של ילדים צעירים, שלא לדבר על גברים מבוגרים. בדיוק עם טיפול מינימלי להסתכל על העובדה כי:

  • האיש הרבה יותר מאשר אישה, מביט בעצמו במראה. אבל זה לא נחשב בצורה ביקורתית, אבל נראה להעריץ את עצמו, לא יותר.
  • הגוף של האדם תמיד רואה את זה די נחמד, כך שהוא נתון ללא תנאי לנשים. אם זה לא יקרה, לעתים קרובות ככל שהוא רוצה, זה מיד במצפונו לתרגם אישה מסוימת לתוך שחרור לא ראוי לו, ללא קשר ליופי שלו, קסם, המוח ולא. -.
  • אינטלקט, דמיון, קריאה, פיתוח אסתטי ונכסים דומים אחרים האיש הזה רואה בדמיון חסר חשיבות למשהו חשוב יותר בעולם הפנימי שלו. נכון, אין הגדרה מסוימת.
  • נשים מעריכות בשלושה פרמטרים: א) אתה לא רוצה את זה; ב) רוצה את זה; ו) מאחלת לו הרבה. תחשוב על היופי והאטרקטיביות של אשה מאוחר יותר, ואם הוא נדחף על ידי נשים אחרות.
  • גברים כל הזמן רוצים להיות סגדו, לא אהוב. בְּדִיוּק. אם הילדה יודעת איך להביע את הערצתו של החבר שלה, היא הופכת את העבד שלה לנצח לאכול, להשאיר שקר, אבל את ההנחיות בתפארת האגו שלהם. אישה מהר מאוד הופך את "המראה" האישי שלה שבו היא יכולה להעריץ ללא מכשולים. דירות דיסקרטיות במרכז

    נשים פיתחו אלפי טכניקות טכניות טהורות העלייה מהגאווה של גברים ובדרך זו, כפי שאומרים "לכבוש את לבם". נוסדה לנשום את נוכחותו, נוגעת, נטושה על ידי הגבות, העין הצנועה הנמצאת בשיחה איתו - מטפלת בכל מה שעוסק בקטגוריה של לא ערמומי ", אשר, עם זאת, גברים אמיתיים נתפסים תמיד עבור מטבע נקי.

    כל זה חשוב לדעת אם אתה רוצה לקבל עבודה בסוכנות שלנו, שכן רק בזכות הידע הזה, תוכל לארגן כל נציגים של סקס חזק, כלומר זה יהיה שמח לבלות איתך זמן. מכאן, דרך אגב, רמת הרווחים תלויה ברמה, שכן אדם ליד הנערה שאוהבת יהיה חיובית יותר, נאמנה ונדיבה.

    מלאו יישום באתר שלנו או להתקשר למנהל לפרטים נוספים.

    Просмотров: 129 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Приветствую Вас, Гость!
    Вторник, 30.04.2024