12:02
מהו סקס טנטרי וכיצד לעשות זאת?

"הציוויליזציה הזאת לא השתנתה!"חשבתי על ידי יאנקיז צעיר מאוד בשנות ה -60. לא לכל מי שאינו סוד כי מרק עגבניות מבנקים, המלחמה הממשמשת ובאה, בנות שרוצות להפוך לעקרות בית, שעמום, חיים אישיים בחלק האחורי של המכונית עד שהבנק מונפק משכנתא. לכוון את העובדה כי כמה הוא הופתע כאשר גורוס אזוטרי, בסופו של דבר, נתן את העולם המערבי טנטרי סקס.

התוכן של המאמר

1 מי טנטרה, ולמה אתה צריך לקיים יחסי מין 2 למה Esoterici נגד איך להגיע, כי אתה עוסקת סקס טנטרי 3 מהדורת סקס טנטרי 4 מהו סקס טוניק רע כמו Shirma עבור כמה של האף הוא זמן ייעוץ, כתות שונות 5 האם יש סקס טנטרי לבידור 6 טכנו צד שאלה 7 כל כך סקס זה או לא סקס

אושו כתב כי זה לא בכלל מה נדרש למיזוג עם אלוהי. לא עבור כל אחד הוא לא סוד שהוא אפילו juggnomed כי שבב עם סקס הוא רק ראשוני לפופולרי אזוטרי. אבל קול המוח הלם במסיבות שונות עם הטיה אזוטרית סקסית. זה מאוד טוב להדגיש את העובדה כי שלנו, כפי שאנחנו עם ואמה, אנחנו תמיד מדברים, נקמה וארץ פטריארכלית, הכל נשאר ברמה של Domosa Praktek עבור מגזינים, וסיפורים עם רן טלוויזיה על כת עוד. כדי לצ'גרין, או למרבה המזל?

מי טנטרה, ולמה זה צריך לקיים יחסי מין

מאמר זה לא כל כך לדבר, הוא משמש מנצח לתוך העולם Esoterica. נדבר על מין מנקודת המבט של המודרנית, כפי שכולם מובנים, איש מערבי. נניח שמישהו החליט כי עם גברת אחת הוא כבר משועמם. הצדדים, שם אתה יכול לקיים יחסי מין עם זרים, זרים, האיש הזה, בסופו של דבר, ביקור סיבות אתיות לא תמציתות. והנה. יש לציין את מה שאתה יכול להשיג הארה רק באורגזמה נדחה אחת.

הם, בסופו של דבר, זז היטב, כאשר המדינה קרוב לשיא הנאה נעצר על ידי friccia. "פישקה" ספונטנית היא כי הבידור הזה הוא קצת שעה (ות. איך אנחנו רגילים לקרוא, כדי להיות מדבר, גלאי העצבים איתך ושותפיה התקרבו, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, את המדינה מאוד כאשר הנאה מינית נראה בבקבוק בכל הגוף, לא להתרכז, כפי שאנו מבטאים, איברי המין, או אפילו אזור גוף נפרד, נדרשים שעות שלמות.

ענווה ואיחוד של רוח ו -1; תרגילי גוף המשרתים לריכוז הרוח; ביטויים חיצוניים המבוססים על היעדר אלימות; מדיטציות למיזוג עם, כמה מהם להתייעץ עם שמיש, אחד

מדע מודרני על פעילות העצבים הגבוהה ביותר של האדם פורק כזה רגע. ידוע לא חוויות מיניות כאשר המשתתפים עטופים ברקמה רכה וקבעו את פולסים של מוחם. אז כאן אחרי זוג פגישות "בסכין", אנשים מרגישים כמעט כמו ב זכאות זמן לכל הכללים, או בחופשה על חוף הים. ולא, בסופו של דבר, רומנטיקה לא כדי לכוון כדי להארה עבור חיים אחד, טנטרה היא "שמיכה" מניסיון.

danotdown הטאואיסטית איפה סקס עוסק, אבל זה הפך, כדי להיות אסור להחזיר orzmo. פרקטיקות צריכות להאט ולא אינטלקטואלית, ופיזית כדי להתגלגל את הרצון "לזוג"; הינדו טנטרה - על בסיס שלה רק מאורגן על ידי הפופולריות של חברות אמריקאיות, כפי שישבנו בזמן, לדבר, מכריע אזוטרי חשוף בטבע. ואכן, האורגזמה מעודדת גם, אבל משך התהליך, שוב, צריך להיות חשוב

לא עבור כל אחד לא סודי שהוראה, לשים את זה בעדינות, מבוסס על העובדה כי המהות האלוהית יש בכל אדם, כאן זה יהיה "לחלץ" את הנוהג של תרגול. זה לא מעצבן ללא עוררין כי אנשים אחרים צריכים להשתתף בתהליך מוֹרֶה.

למה esoterica נגד אתה עושה סקס טנטרי 2

קצר למדי, אז כל התנועה המערבית ברוח המגזין "קוסמופוליטית", באופן כללי, מאמין, כפי שכולם יודעים, העידוד הרגיל של דחף, כפי שכולם יודעים מיני מושחת חַיִים. איזה סוג של חיי מיניים, על ידי הסטנדרטים של אזוטריים, לא איך אנחנו מביעים, מושחתים?

זה מאוד קשה לא להתבלבל במושגים. המסורתית האטה יוגה מרמזת כי בני זוג קיימים יחסי מין לא רק עבור הרבייה, ועל הנאה. כולם יודעים כי זה לא הציל את כל הטקסטים בנושא זה מדריכים. יש לציין כי במקומות מסוימים, איך כולם אומללים, פרשנויות מודרניות ברוח "יש מחשבות לערער, ​​גוף לערער, ​​ולעשות הכל על ידי הסכם ההדדי".

כמו קמה סוטרה? טקסט למעשה הוא לייחס לעתים קרובות מאוחר יותר מאשר מקורות Vedas. משהו אפילו יכול אפילו לפגוש כי כל הסיפור עם קושי בדואר מיני הוא הבדיוני של יוגיס ערמומי כדי למשוך כמה מאיתנו היא ייעוץ, השקעה מערבית עבור rospertaria של התעמלות הפשוט שלהם.

קמה סוטרה לדבר אומר שאנשים יש סקס הנאה ובידור, לא בהכרח שהם היו עם כל זה בני הזוג. טוב מאוד להקצות מה למקור מפורט לבסוף נותן הבנה כי סקס קבוצתי גם לא זר לחברה מצוינת כפי שאנו מבטאים, אנשים נאורים.

אז מה זה טנטרה? OSHO רמז לא בולט מערבי אנשים מתחילים עם היסודות.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בנים בטוחים, מה שהם רוצים להיראות בפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. זה להרוויח די די, על מנת לגמרי ולהבטיח את כל הכרחי.

במילים אחרות, רק לבחון טקסטים רוחניים, ולשים את זה בעדינות, לזכור כמה שנים. רק אז יטופל מין עם טנטרי, ו לא רק לא-רצון, וכולם אומללים, עצובים.

סקס טנטרי ומודרני 3

במדינה שלנו, כמו רבים חושבים, המהפכה מין עבר ללא עודף. כן, יש איזה מועדוני הנדנדה שבהם אוהבים הולכים להחליף שותפים. זה טוב מאוד להדגיש את מה הפורומים יש את התוכן המתאים. וחשבונות כמה מתבטאים רשתות חברתיות חוצות. ואפילו לוחות מודעות, קבוצות Vkontakte ומודעות על אתרי היכרויות. וכך גבר התקרב לג'וליטה, והציע מין טידריס - זה לא קורה.

זה לא סביר שמישהו יקבל למצוא מעגל של אוהבי טנטרה בעיר שלהם. ברור לכולם שלא להיכנס לאופן שבו הבחירה אזהרה גם תעזור עם מי אתה מתקשר עם. כל מאוד, באופן כללי, כדי לפשט, ואז סקס טנטרי הוא משהו דומה מאוד למין רומנטי מצחיק עם הקדמה ארוכה. שותפים לבחור תנוחות כי להבטיח את הגירוי הקטן ביותר של אזורי ארוגני לא מוביל אורגזמה מהירה.

אין צורך להקצות מה זה כזה תרבות אמריקאית לקידום Esoterics בהמונים רחבים. או איך המורים ההודים מלמג ביצוע כספים על דחף של אנשים אזוטריים ורוחניים.

האמריקאים נתנו לעולם:

מחנות נסיגה נפלאים, שם לא סופרים את התזונה של שתילים, לשטוף בחוץ ומתוך פנים, אתה תלמד לקיים יחסי מין, כך שהוא מאוד מתעכב אורגזמה; שבתות נפלאות ופגישות יום ראשון, שבו לא רק תרגול יוגה, טוב, ואולי גם סקס, אם כן, הם עושים, אבל זה לא בדיוק לא למשוך את תשומת הלב של חברה מסיבית נוספת - קתולים מודאגים מהמצב המוסרי של בני-אדם; גורו מדהים, מי, סוג, למד בהודו, אבל אף פעם לא בהודו, אבל לעתים קרובות, בסופו של דבר, הם נפגשו אבל הערב, שם נעשה שימוש בסמים, וללא סקס זה לא עושה; מרכזי יוגה, שם הם עוסקים במילה מתרגל רגיל האטה יוגה, מסחר אמריקני, איך כולם נמס, התעמלות; ספרים רבים, סמינרים, בתי ספר, דיסקים, וידאו, וכל מה שאתה יכול ליישם. ובכן, קורסים Instagram של מין טנטרי מדי.

האם כל זה רע? לפני לא נורא מכל תחביב אחר איש המערב מאשר הוא עוסק רק את התחביב ואינו מחפש אף אחד לקשור אותו עם פרקטיקות רוחניות. ובכן, באופן טבעי, ולא שהוא מקדם הארה דרך חיי מין קטינים אזרחים. נערות ליווי במרכז

סקס הוא נהדר וטבעי. לא מאוד מגניב רק להיכנס לכת, רוצה רק לאתגר.

מהו סקס טנטרי רע כמו shirma עבור cults4 שונים

בדרך כלל לאנשים אין בעיה עם התיחום של בידור מסוכן ולא מסוכן. אבל זה בהחלט לא אפשרות אחת.

כדי לבצע שאיפות ילידים בישראל, אם אתה ילדה מסוגננת מאוקראינה. אתה יכול לעסוק בישראל בתחום הפנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 4,600 $.

במספר מדינות, בסופו של דבר הם נחשפו, קוק רוב יז היו רגילים לקריאה, כתות טוטליטאריות הקשורות עיסוי פרקשומי טנטרי ומין. לא נוכל למצוא מרכז טיפוסי מסוים של טנטרה בהודו או עדיין, שם, לא נוכל לשאול אותו את הרעיון של מה שחסידים עוסקים.

אבל כדי לא להיכנס לכת, בשום אופן לא קשור לגילוי Sexapillary, אתה צריך:

הימנע כיצד אנו מביעים, כל המפגשים, שם, באופן כללי, מבטיחים להארה לחיים אחת, וחבורה של פרסים מרומזים בתחום ה"ירך "כמו מיקום מתמיד במדינה הקרובה לאורגזמה; לא, בסופו של דבר, לעבוד עם אנשים שרוצים הרבה כספים עבור שכר לימוד של תרגול טנטרי, מדיטציה אזוטרית, וכל דבר, וזה די קשה לתאר במילים, ואת היתרון ממה שהוא גם לא ברור; לא לרכוב על כל retreats עם מוניטין בלתי מובנת, עובר רחוק בהרים, או איפשהו לא ברור על מה הטבע, או כפי שאתה בוחר בקפידה אירועים כאלה לא גם לבקר את אלה שיש להם מוניטין בלתי מובן, או לאחר מכן אין סוף סוף ביקורות של אנשים , עם כספים שאינם מתמוטטים עם מעמדם והאותם.

עקרון: התכונה העיקרית של הכת - נוכחותו של פולחן הגורו, או זוגות "מורים". ובכן, אפילו מאשר זה יעבוד, הכל יסתיים על קריאת טקסטים קדושים צפייה אפיזודית של קטעי וידאו מעניין מאוד, אבל מאוד בתולה. כל מה שצריך להיות מודעים לעקרונות היסוד של אהבה טנטרי לקרוא במאמר שלנו על ידי הפניה.הפופולריות של התופעה של השולחן היא רק בשל התרבות לסחוט עד חדש eju.

האם סקס טנטרי

למעשה, טנטרה היא שום דבר במשותף עם סקס או בידור. זוהי צורה של יוגה, במילים אחרות, תרגילים המבוססים על: טנטרה - מספיק, כפי שנהגנו לקרוא, בפועל קיצוני. כמעט כולם התלמידים יוצאים מן החיים בעולם בכלל, להתרכז במדיטציה, תרגילים נפשיים.

כמו ברמה הטכנית זה נראה? כמו סקס מפחיד עם חדירה, רק עם הקדמה ארוכה מאוד וארוך מאוד חיכוך.

למה זה נחוץ? בדרך כלל עם סקס טנטרי לְנַסוֹת:

לפתור את הקשיים של נשים, אשר יכול גם לא לחוות אורגזמה; בדוק את התיאוריה עם חילופי כוחות ההשכל הרלוונטיות; רק להרגיש את עצמך ואת השותף במין בדרך חדשה

עקרון: אפשרויות, כפי שהוא היה מסומן לעיל, שניים - עם אורגזמה או בלי כזה. בפועל, הכל יורד אל דלדול אורגזמה באדם.

טכנו בצד שאלה 6

ברור כי בתרבות המערבית, כביכול, מטרת הכל שיעורים - ישירות בהשגת אורגזמה. מיידן, אשר לא יוצא, בדרך כלל זה חיקוי, ואף אחד לא לא נמס על הבעיה שלך. טנטרה לצוף ב Sexology המערבי ישירות ביחס לבעיות של נשים כאלה.

Sexologists לכתוב כי הם בדרך כלל רק "זמן תחת לטעון "חסר כך שהכנסה, בסופו של דבר, לעורר ולחוות שיא רגשות. לכן, פרקטיקות עם, כמו רוב אותנו רגילים לקריאה, אשר היה באופן מלאכותי, ההקדמה ה, כפי שכולם מובנים, לא מתוחכם תנועות השותפים עוזרים להם לפתוח את השיא למעשה עם הערבות. אבל כאן דורש הבחנה עם סקס טנטרי באמת. הוא בכלל לא על אורגזמה, אבל על מצב מסוים שונה של התודעה שבו הן שותף מאשר לנסות להדק את התהליך.

רגשות מאשר כנראה מאמינים ביקורות של המשתתפים, להזכיר אמבט ברוח. במילים אחרות מתוך נוגע קבוע בקצב איטי גלאים כפי שהיו "עומס יתר", וההרגשה היא לאפס מן איברי המין גופים.

ומה שם עם סקס בהבנה מערבית מודרנית? טנטרה - למעשה ההוראה היחידה של פחות או יותר לא כיתות, שם הוא נפתרה. עם כל סוגים אלה של תורת שני: לשבת במין לא יהיה עם כמה, כמו במקרה, תמצית מופשטת, ועם השותף שלך.

היא גורמת לך להגיד למעשה, אז כדי להתמוסס בידי שותף, ולאבד את הרגשות של לוקליזציה פעולה. שלח לעצמך עובדה אחת כי התוצאה יכולה פשוט להיות מאוד, כמו רובנו מתייעצים, רגשות חריגים.

אז סקס הוא או לא sex7

עבור התרבות המערבית, כל מה שנעשה יחד או עם נהדר מספר האדם בצורה חשופה ועם חדירה לגוף של בן זוג מִין. עבור מזרח - ולא את הרעיון עם כל זה, באופן כללי, שואפת להתבונן בתהליך - זוהי מדיטציה. כיום, תצוגות רחבות מאוד ולא מספיק מוסרית נורמות, זה עדיין לא לגמרי מדיטציה, וסביר יותר תרגול מיני.

ולא אדם זכאי לחוויה אזוטרית, הוא חייב לומד תחילה את המדיטציה הרגילה, למשל, בתנועה, ו קונדליני יוגו. שלח לעצמך עובדה אחת כי Kundalini היא האנרגיה כי הוא מקומי בצ'אקרה "תחתית", ו הקשורים קשר הדוק למיניות של שותפים. לנהל את זה בהכרח קבל חוויה ממשית באמת, איך כולם אומללים, סקס טנטרי. האם יש "תזמון", שבו אתה צריך ללכת עם כמה מאיתנו משמש לקריאה, בדיקות ראשוניות?

Kundalina יוגה, וכמו רובנו, לקרוא בעקביות, התקפי סמוכים לא מומלץ לאנשים צעיר מ 20. לאחר הפרס של גיל זה, קונדליני להתחיל לעסוק יוגה ומגדיר בינוני לעצמם את רמת המותרים ומתאימים Esoterica.

באופן כללי, תרגול זה יכול רק להיות ניסה, זה הפך, להשתנות איך אנחנו מבטאים, את החיים האישיים של בני הזוג, או את החוויה האמיתית ביותר של הפורמט הרוחני. הכל תלוי ברמת המתרגלים, ואילו מטרות מוגדרות לפני. ובכן, סקסולוגים מערביים, אולי, ממליצים רק כדי להיות זהירים בבחירה של שותפים, ולבסוף להיות מוגן כדי להיראות כיף, ולא קושי.

בקפידה על יוגה סקס ניתן למצוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי התייחסות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. זה יהיה רע אם לא נשמח במה שאנחנו עובדים עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. ברור, עוזר לזוגות לפתור קשיים בחיי המין.

סקס טנטרי - תרגול, לא יכול להשתמש בכל זוג. תוכל להמיס אחד את השני על ידי 100 אחוזים, באופן משמעותי, באופן כללי, כדי להגדיל את רמת האמון וגם לחוות רק הנאה חסרת דיירים. המין הראשי במין טנטרי הוא התהליך, ולא התוצאה. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש כי תענוג כל שנייה, בילה ליד, כפי שאנו מביעים, אדם אהוב. קח כל מגע של שותף, לדלג על הרגשות האלה דרך עצמך. 100% להסיר את העולם סביבנו: תארו לעצמכם כי אתה בקופון צפוף שבו אין אף אחד לא סופר לך שניים. ולאחר מכן סקס טנטרי רק לתת לך רגשות לא מפורטים!

Просмотров: 123 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Суббота, 27.04.2024