08:50
תנועות ריקודי בטן

הסרטון מציג לצופים כמה מהכלים שבהם היא משתמשת בהופעות ריקודי הבטן שלה.

הסרטון מתחיל בדיבור על היתרונות הפיזיים של ריקודי בטן, לפני שנחקור כיצד ניתן להתאים סוג זה של יוגה/ריקוד כך שיתאים למגוון צרכים ורמות. לעתים קרובות היא נועדה להעצים את מי שמשתמש בה והיא מושלמת לכולם, ללא קשר לגיל או לאורח חיים. למי שמפחד מכוריאוגרפיה או לא מכיר מהלכים מסובכים, ישנם קורסים שמפרקים הכל ומקלים על כך שתוכלו לזכור מה אתם צריכים מבלי להתאמץ יותר מדי!

מה אני יכול להגיד? כשאני רוצה שמשהו איטי וסקסי יתנדנד באמצע, זו הדרך שלי לשימי. כל דבר מתאים לריקוד הזה - נהדר אם אתה מרגיש חרדה אבל רק צריך פזמון רך בקופה שלך מדי פעם. זה מנקה את המוח במהירות!

אם מעולם לא עשיתם ריקודי בטן בעבר, הקפידו לבצע את השלבים הבאים:

הריקוד אינו מוגבל רק לריקודי בטן. זוהי צורת אמנות עם פילוסופיות וסגנונות שונים.

תנועות ריקודי בטן עוסקות בתרגול, מחקר, טכניקה ובקשת עזרה מהמדריך שלך או מנטור שיכול ללמד אותך צורה נכונה. מתי הכי טוב? בחר זמן שבו אתה מרגיש טוב ויש לך זמן כי לוקח זמן ללמוד לבד.

מכיוון שישנם היבטים רבים הקשורים לתנועות ריקודי בטן כמו הריקוד המסורתי והמודרני יותר בסגנון מערבי וסגנונות שונים בעולם ריקודי הבטן, מדור ריקודי הבטן מוודא שהם יבדר מגוון רחב של קהלים. כדי להשיג מטרה מגוונת זו, אנו מעריכים את שבע הקטגוריות הללו שרוב משחקי ריקוד הבטן מאמינים שתמיד צריכות להישאר במקומן:

- תרגילים קצביים-- תרגילים אלה משתמשים לעתים קרובות בדומים או בתופים

- עושה ריקודים-- דיוואן או ריקודי עם מזרח תיכוניים

- מהירויות-- ריקודים מהירים תוססים דחוסים לכוריאוגרפיות קצרות

כליזמר--

למרות שזה קיים כבר מאות שנים, ריקודי בטן הפכו רק לאחרונה לתרגול פופולרי.

ישנן סיבות רבות מדוע זה הפך לאופציה חדשה כל כך אטרקטיבית שמתורגלת ברחבי העולם.

שדיים, ירכיים ופיתוי הם מה שרקדנית הבטן מחזיקה בליבתם. הם מתמרנים את האלמנטים האטרקטיביים האלה כדי לפתות את הצופה ורוקדים כל הלילה כדי ליצור אמנות עם הגוף.

מהלכי ריקודי בטן הם חינניים מאוד ונראה שהם מתנגדים לכוח המשיכה.

מה זה ריקוד בטן? הקונצנזוס הכללי נכון להיום הוא ש'ריקודי בטן' מתייחס לסגנון ריקוד המאפשר לרקדנים להציג את כישוריהם באמצעות שליטה בגוף, נזילות בתנועה, שיווי משקל וקואורדינציה. יתר על כן, "הרקדנית עשויה להשתמש בגודל או במשקל כמרכיב דרמטי בכוריאוגרפיה שלה." (ליאה, 1999)

מקורה של צורת אמנות זו מעורפל ברובו; יש הסבורים שמקורו במסורות ריקוד שבטיות המושרשות בצפון אפריקה (לפי טקסטים יוונים ורומיים עתיקים) בעוד שאחרים אומרים שהוא הגיע מדרום אסיה. סגנונות אלה מתוארכים לפחות לפני 2000 שנה במדינות כמו הודו ומצרים.

ללא קשר לוויכוח המתמשך הזה על מהיכן מקור האמנות, ריקודי בטן הפכו לסמל בינלאומי לגופניות נשית, פמיניזם עם מוצא מזרח תיכוני ולא מערבי [יש הטוענים] (2003).

ריקודי בטן, ריקוד לידה, מתייחס לאחד הריקודים החושניים ביותר שמבוצעים עם הגוף כמכשיר. כמו כל צורת אמנות היא הרחבה של תנועה, או סדרה של תנועות המבטאות את העצמי והתרבות שלהן, שנותנות משמעות לצעדים מפורמלים. התנועות הן חינניות, חושניות ויצירתיות באופיים. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-the-south.php

Просмотров: 80 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Суббота, 27.04.2024