הסרטון מציג לצופים כמה מהכלים שבהם היא משתמשת בהופעות ריקודי הבטן שלה.

הסרטון מתחיל בדיבור על היתרונות הפיזיים של ריקודי בטן, לפני שנחקור כיצד ניתן להתאים סוג זה של יוגה/ריקוד כך שיתאים למגוון צרכים ורמות. לעתים קרובות היא נועדה להעצים את מי שמשתמש בה והיא מושלמת לכולם, ללא קשר לגיל או לאורח חיים. למי שמפחד מכוריאוגרפיה או לא מכיר מהלכים מסובכים, ישנם קורסים שמפרקים הכל ומקלים על כך שתוכלו לזכור מה אתם צריכים מבלי להתאמץ יותר מדי!

מה אני יכול להגיד? כשאני רוצה שמשהו איטי וסקסי יתנדנד באמצע, זו הדרך שלי לשימי. כל דבר מתאים לריקוד הזה - נהדר אם אתה מרגיש חרדה אבל רק צריך פזמון רך בקופה שלך מדי פעם. זה מנקה את המוח במהירות!

אם מעולם לא עשיתם ריקודי בטן בעבר, הקפידו לבצע את השלבים הבאים:

הריקוד אינו מוגבל רק לריקודי בטן. זוהי צורת אמנות עם פילוסופיות וסגנונות שונ ... Читать дальше »

Просмотров: 80 | Добавил: richter74 | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

מכון עיסוי ארוטי הוא מקום אליו מגיעים לעיסויים מסוימים. אחת הדוגמאות היותר מפורסמות, היא Bellagio Spa בלאס וגאס.

המעסה הייתה כל מה שציפינו שתהיה ויותר! היא בהחלט יודעת מה היא עושה, והרגשנו מאוד בנוח ברגע שהיא מתחככת כתפיים וירכיים עמוק לתוך השרירים שלנו. אנחנו מחפשים כבר חודשים מעסה כזה ולא נטרח לחפש יותר!

קיבלנו הרבה שאלות היכן ניתן למצוא מכון עיסוי אירוטי עם ביקורות העונות על הצרכים שלהם.

סוקרים ב-Yelp שיבחו את הארגון הזה על האנשים שעזרו להם לצפות בצילומי האמנות וההדפסים על ידי הצעת 20% הנחה על הכניסה לגלריה. הם הגיבו ואמרו שזה מספק לך מוצא לחקירה אמנותית - מבלי לשבור את חשבון הבנק שלך.

חנות המין הזו בדרום האנגר, לנדין מציעה צעצועים למבוגרים מכל המותגים האהובים עליך, אך גם מחזיקה במוצרי יד שניה איכותיים במחירים מוזלים... אני מבטיח

... Читать дальше »

Просмотров: 96 | Добавил: richter74 | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

Приветствую Вас, Гость!
Воскресенье, 28.04.2024