23:02
טיפים לנשים - מה שינון גברים במיטה

להיות הכי טוב ורצוי ביותר - לא כל הבנות חולמות על זה? אז כל הגברים במחוז להשתגע, ואלה שהיו בר מזל מספיק כדי להיות עם מיוחד כל כך מעורר קנאה במיטה אחת, אז כל חייהם נזכרו בעובדה זו כאירוע הבהיר ביותר בחייו. אבל מה בדיוק גברים זוכרים, להיות באותה מיטה עם ילדה ברוכים הבאים?

אם אתה פתאום חשבתי שגברים זוכרים כמה פעמים הם יכולים או לשקול רגעים - אז אתה טועה. סקס בלתי נשכח אינו שיא כמותי ולא זמני, בהתחשב בכך עם הזדמנות גיל לחזור על אחד או שיא אחר של הנוער הופך פחות ופחות אמיתי. במיטה, גברים זוכרים דברים שונים לחלוטין, אשר יהיה בילה היום.

סוד הלילה הבלתי נשכח

איש הלילה המושלם יתאר שני קריטריונים: תשומת לב לרצונותיו ותחושות חדשות. למה? אנחנו מספרים:

  • מאז כל אדם יש בהחלט יש אינסטינקט של Discoverer, תחושות חדשות - זה מה שהוא צריך להיות מנוסה. גבר מתגעגע כאשר היא עושה את אותו הדבר, משועמם כאשר הנסיבות לא משתנות, אבל מותקנים במדינה אחת. לכן כל כך הרבה פעמים זה נראה מאושר והגברים בכל התחומים נזרקים הכל, ולרוץ ממשפחות עבודה אהובה לתגליות חדשות. גם במין: אם הוא מקבל ממך אותו דבר שמבנות אחרות, לא תיזכר בשום פנים ואופן. לכן, אם אתה רוצה להיות אחד שהוא יזכור, ואז לברר מה הוא לא ניסה במין ולתת לו את זה!
  • גם זכר kafiuity מ כאשר במיטה אישה עושה הכל כפי שהוא רוצה. במילים אחרות - להרגיש על זה עם תשומת לב, להרגיש את תשוקתו, והוא יחזיר לך אותו דבר! מציצה ללא שכנוע, סקס שבו הוא רוצה וכשהוא רוצה, סוס רוכב תנוחה ואחרים פופולרי בבידור במיטה - כל זה מוערך מאוד בהחלט נדחה בזיכרון.
  • עם זאת, רק גברים אחד בכוונה או לא, אבל שקט. הצג את השותף שלך כי אתה גם ליהנות מהתהליך! אל תשכח את הרגשות שלך, להשתמש בתנוחות אלה המספקים את ההנאה שלך, ולא להסתיר כמה טוב איתך. יחס כזה למין - נדירות בקרב נשים, ולכן הסיכוי להתזכיר מאוד עולה. אדם זוכר אפילו לא מה שאתה אוהב סקס, אבל מה שהוא עשה לך טוב, ואת המכשיר המוח של נציגי מין חזק אוהב לשנן את התוצאות המוצלחות של העבודה שלהם! https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

    Просмотров: 387 | Добавил: richter74 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Приветствую Вас, Гость!
    Пятница, 26.04.2024