סט סטיבנס-דוידוביץ ', דוקטור לפילוסופיה, אנליסט נתונים בעבר גוגל, לא כל כך מזמן ניתח את היקף האמריקאים הסקסי, תוך שימוש במחקר שלהם בקשות באינטרנט, ולמדו כי הזוועות שחוו לפני סקס הזמן שלו, יכול לדחוף את ההנאה על איך להתבטא, התוכנית השנייה.

התוכן של המאמר

1 הדאגה העצומה ביותר באמצע החבר'ה אינה מסתורין 2 גודל חבר משמעות 3 מחקר על ידי הגדרת כל הנקודות מעל "i" 4 הפחד העצום ביותר של הגברות 5 קומפלקסים על החזה והישבן

הבידור ביותר באמצע החבר 'ה - אין סוד

גברים, בהחלט, מודאגים ביותר בגודל הפין. הם לעתים קרובות מאוד לגלות מידע על החבר הקטן שלו בתקווה שמישהו אחר קרבות עם כמה מאיתנו אומר כל הזמן דומה יחידות. ו 9 מתוך 10 בקשות במנוע החיפוש חבר להתייחס איך לגדול אותו, ולמה הוא יכול להיות כל כך קטן.

באופן טבעי, העובדה שהחבר'ה מודאגים בגודל של הפין לא חֲדָשׁוֹת. מה, כמו אנשים רבים חושבים, הדבר החדש הוא עומק הדאגה הגברית. יש לי זמן רב שאלה למעשה כל אדם מוגדר. ... Читать дальше »

Просмотров: 3528 | Добавил: richter74 | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

גאפ יחסים דוחף אותנו בחיבוק זר.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. שוב ושוב, לקוחות - חבר 'ה משגשגת, זה שהם מבקשים רווחי מופיעים בחג, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה מרהיבה. זה להרוויח מספיק, ולאחר מכן לספק באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

זה מה שאנחנו באמת מחפשים.

התוכן של המאמר

1 התלהבות הרבה, לא עובד הרבה מחקר 2 איך הם קלט ומין בתגובה? 3 מי הם - שותפים של תככים? 4 כמה זמן לחשוב כי סקס ללא חובות או לנקום במיקאר כזה? 5 ומה כל הנפש אותה?

אחד זורק עוד. אחרי, כפי שנחשב בדרך כלל, הם מוכנים לקפוץ למיטה לאחרים האה, לעתים קרובות, לזרים. "שורק", כמו רבים לשקול את אלה, אלה קווי מתאר בתגובה של היחסים הקודמים כדי להתגבר על הייסורים, כאב רשע, להרים הערכה עצמית. ובדרך כלל, החברים של אלה מפוחדים, לנסות מאחורי שני הצדדים של זה, וטען כי יש לך סקס כל כך מהר אחרי ריקבון יכול להביא יותר ייסורים רוחניים ענקיים.

מחקר אחרון להפגין שרק מיעוט קורה. ... Читать дальше »

Просмотров: 4882 | Добавил: richter74 | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

האם הילד הזה יפגע? אילו פרקטיקות מיניות צריכות לפחד? תשובות לשאלות אלו ואחרות תמצאו במאמר זה.

התוכן של המאמר

1 ואם אני לא רוצה? 2 כמה בטוח זה? 3 ואיך זה יהיה? 4 תשובות לשאלות תכופות

ואם אני לא רוצה?אני

היעדר תשוקה מינית בכלל היא גם האפשרות של הנורמה. וזה לא רק מהומות של הורמונים, אבל גם איך אמא העתיד תופס את הגוף שלו.

"השליש השני הוא זמן זהב", אומר הולי ריצ'מונד, סקסולוג ומטפל. בבוקר בחילה בהדרגה יורד, הרווחה של אישה משתפרת (לרוב, למרות הכל אדם מאוד). אבל בסמסטר השלישי, קשיים חדשים מופיעים - הבטן ממשיכה להגדיל, מה שקשה לעשות אהבה בתנוחות המוכרות ביותר.

להגיב על שאלה כללית על סקס במהלך ההריון, ריצ'מונד אומר את הדברים הבאים: "כל מין טוב אם הכל קורה על ידי הסכמה הדדית ומביא הנאה לשניהם". תשוקה מינית מורמת היא נורמלית. ... Читать дальше »

Просмотров: 1671 | Добавил: richter74 | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 26.04.2024